Kantoorschoonmaak

“Laat uw medewerkers beter presteren in een schoon kantoor”

Een schoon kantoor verhoogt de productiviteit en het geluk van uw medewerkers op de werkvloer. Daarnaast is het een visitekaartje voor al uw klanten en voorkomt het mogelijke ergernissen bij uw medewerkers. De kracht van onze medewerkers is dat zij hiermee om weten te gaan. Wij leiden iedere medewerker op en leren ze daarbij om klantgericht en efficiënt te werk te gaan.

Een voordeel voor de schoonmaker en de werknemer

Graag gaan wij te werk tijdens kantooruren, dit maakt het leveren van werk op maat voor ons vele malen eenvoudiger. Daarnaast is het bewezen dat eenieder de werkplek zelf beter opgeruimd probeert te houden als hij of zij de schoonmaker aan het werk ziet. Een opgeruimd bureau verhoogt de productiviteit van onze medewerker, wederom een voordeel voor alle partijen!

Net dat beetje extra

Onze medewerkers zijn nooit te beroerd een keertje extra uw bureau of het koffiezetapparaat om de hoek schoon te maken, in overleg is alles mogelijk. We werken samen om zo snel mogelijk een schone werkomgeving te creëren.

Binnen uw budget tot een oplossing komen

Door onze jarenlange ervaring zijn we gewend binnen servicekosten en budgetten van onze klanten tot oplossingen te komen. In het complex gaan we met de beheerders en bewonerscommissies in gesprek, zo weten wij wat er van ons verwacht wordt en instrueren onze medewerkers.

Service

Met een glimlach

Resultaat

Direct zichtbaar

Opgeleid

Schoonmaakteam

Schoon

Complex

Het leveren van een toegevoegde waarde

Onze dienstverlening gaat verder dan enkel het werkprogramma en de contractafspraken. Door middel van het signaleren van kapotte lampen, scharnieren of overlastproblemen zijn wij een toegevoegde waarde voor onze klanten. Onze schoonmakers zijn de ogen en oren, oftewel het verlengstuk van de huismeester/wijkbeheerder. Uiteindelijk streven we gezamenlijk zo snel mogelijk naar een écht schoon pand. Daar is namelijk geen discussie over mogelijk, dat is écht schoon.

Heeft u vragen?

Heeft u interesse in onze dienstverlening? Wij nodigen u uit om contact op te nemen om de mogelijkheden vrijblijvend te bespreken. Wij zijn u graag van dienst.

Wij nemen binnen 48 uur contact met u op.

  • De door u ingevulde gegevens gebruiken wij alleen om uw e-mail te beantwoorden.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Contact

Voor direct telefonisch contact zijn wij op werkdagen telefonisch bereikbaar van 08:00 tot 17:30 uur. U kunt ook het formulier hiernaast invullen.

M.J. Verkerk Facilitair B.V.
Albert Einsteinweg 23a
2408 AP Alphen aan den Rijn

M.J. Verkerk
Privacy Overzicht

Deze website gebruikt cookies om u de juiste gebruikerservaring te bieden. Cookie informatie wordt in uw browser opgeslagen en bewaart bepaalde gemaakte keuzes of functies om u bij eventueel terugkeren op deze website sneller te helpen. Met cookies leren wij ook wat u interessant vindt en kunnen wij hier relevante informatie voor tonen.