Het directieteam

Graag stellen de directieleden zich aan u voor.

MJ Verkerk is een onafhankelijk, open en gezond familiebedrijf. Voor de oprichting van ons bedrijf gaan we terug naar 2004 toen het bedrijf werd opgericht door zoon Mark en vader Jan. Destijds hadden we voor ogen om onze opdrachtgevers zo goed mogelijk tevreden te stellen.

Mark Verkerk

Algemeen directeur

“Samen met mijn vader Jan ben ik een van de twee oprichters van ons mooie bedrijf. Samen met mijn team van medewerkers sta ik dag en nacht klaar voor al mijn opdrachtgevers. Ik houd ervan dicht op de operatie te zitten, doordat ik op de voorgrond treed, herkennen opdrachtgevers mij en benaderen ze mij ook vaak persoonlijk. Zo houd ik korte lijntjes en blijven zaken nooit lang liggen. Ik ben pas tevreden als mijn opdrachtgevers dat ook zijn. Het geheim van mijn onderneming? Ik volg mijn hart en kom mijn beloftes na. Mijn kernwaarden als klantgericht en proactief te werk gaan, draag ik uit naar al mijn medewerkers. Onze medewerkers vormen uiteindelijk de basis voor een goed onderhouden en schone omgeving van onze klanten.”

Jan Verkerk

Management adviseur

“Samen met mijn zoon Mark ben ik meer dan 15 jaar geleden met ons bedrijf gestart. Ik weet nog goed dat we samen met kleine klusjes in de regio Rotterdam begonnen zijn. Ik ben heel erg trots op wat we in al die jaren samen bereikt hebben. Momenteel adviseer ik Mark voornamelijk achter de schermen, de operatie stuurt hij zelf aan. Dat gaat hem overigens prima af maar iedereen kan soms advies gebruiken. Het is leuk om samen te praten over de zaak, te sparren over problemen en er toch nog bij betrokken te zijn. Zo ben ik toch nog bijna elke dag bezig met wat ik heel erg leuk vind zonder dat het een verplichting voor me is.”

Lubi Verkerk

Hoofd administratie

“Doordat ik bezig ben met de administratie en mijn werk erg divers is, krijg ik vrijwel alles mee en voel ik mezelf verbonden met het bedrijf. Ik houd ervan om structuur in mijn werk te houden. Dat is soms ook wel nodig want doordat ons bedrijf dynamisch is en anderen vooral in de operatie bezig zijn, is er iemand die aan de achterkant moet bekijken hoe het bedrijf presteert. Samen kunnen we kijken waar het efficiënter kan en welke klanten wellicht wat meer aandacht verdienen, continu verbeteren vind ik erg belangrijk. Zo voegen wij niet alleen nu maar ook in de toekomst iets toe voor onze klanten, geweldig om onderdeel van zo’n mooi bedrijf te zijn.”

Op zoek naar een leuke baan in de schoonmaak?

Heeft u vragen?

Heeft u interesse in onze dienstverlening? Wij nodigen u uit om contact op te nemen om de mogelijkheden vrijblijvend te bespreken. Wij zijn u graag van dienst.

Wij nemen binnen 48 uur contact met u op.

• De door u ingevulde gegevens gebruiken wij alleen om uw e-mail te beantwoorden.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Contact

Voor direct telefonisch contact zijn wij op werkdagen telefonisch bereikbaar van 08:00 tot 17:30 uur. U kunt ook het formulier hiernaast invullen.

M.J. Verkerk Facilitair B.V.
Albert Einsteinweg 23a
2408 AP Alphen aan den Rijn