Over MJ Verkerk

“Wij zijn al meer dan 15 jaar continu in beweging om het beste schoonmaakresultaat van uw omgeving aan te bieden”

MJ Verkerk is een onafhankelijk, open en gezond familiebedrijf. Voor de oprichting van ons bedrijf gaan we terug naar 2004 toen het bedrijf werd opgericht door zoon Mark en vader Jan. Destijds hadden we voor oog om onze opdrachtgevers zo goed mogelijk tevreden te stellen. De schoonmaakbranche is continu in beweging maar ons doel is hetzelfde gebleven en dit doel verliezen we geen dag uit het oog. Nog steeds gaan we dagelijks daadkrachtig op zoek naar oplossingen voor onze klanten.

Continu in beweging

Ondernemen is voor ons zien wat iedereen ziet en daarmee doen wat niemand anders doet. Simpel gezegd betekent dit gewoon onze afspraken nakomen. We zijn pas tevreden als onze klanten dat ook zijn. Door onze jarenlange praktijkervaring weten we met een klantgerichte aanpak op de behoeften van onze klant in te spelen en is geen situatie voor ons onbekend.

Werkgebied en team van specialisten

Onze dagelijkse werkzaamheden voeren wij grotendeels in Zuid-West Nederland uit. In de loop der jaren hebben wij ons werkgebied vergroot en inmiddels zijn we ook in delen van Midden- en Noord-Nederland werkzaam. We denken daarbij continu na over wat beter kan, analyseren onze dienstverlening en hebben gesprekken met medewerkers over de processen binnen ons bedrijf. Of het nu gaat om een periodieke schrobbeurt op een wooncomplex of het met spoed volledig schoon opleveren van een woning, wij staan 24/7 met een glimlach voor u klaar. Onder onze diensten beschrijven wij onze gehele dienstverlening, leest u dus gerust verder!

Op zoek naar een leuke baan in de schoonmaak?

Werken voor MJ Verkerk

Betrokken personeelsleden zijn productiever, kritischer en trouwer dan werknemers die zich niet betrokken voelen. Bovendien zorgt de krappe arbeidsmarkt voor nog meer uitdagingen.

Op sommige zaken hebben we geen invloed maar productiviteit is zeker door direct leidinggevenden te beïnvloeden. We doen er alles aan om ons personeel te verbinden, een grote mate van vrijheid te geven en hen laten geloven in hun eigen kunnen. Ondanks dat we niet alles in onze eigen hand hebben. We zorgen goed voor ons personeel, leveren een loon conform de CAO-voorwaarden en daarnaast krijgen onze medewerkers de kans om de voor hen vereiste opleidingen te behalen. Plezier op het werk verhoogt de resultaten en verlaagt het verzuim, een gezamenlijk bedrijfsuitje vinden we gezellig maar ook zeker erg belangrijk. Daarnaast dragen wij zorg voor zowel de fiscale als de sociale verplichtingen richting onze medewerkers. We werken met een multicultureel team en merken dat onze medewerkers door het volgen van opleidingen niet alleen beter functioneren in hun werk maar ook in de maatschappij. Daarnaast kijken we verder dan diploma’s. Diploma’s vertellen namelijk enkel iets over wat ons personeel in het verleden gedaan heeft, het vertelt niets over wat ze allemaal kunnen. Door het gebruiken van een vertrouwenspersoon, een interventionist en budgetcoach binnen onze organisatie zijn we problemen zo vaak mogelijk voor. Dit zorgt er ook voor dat personeel graag samen met- en bij ons werkt. Onze medewerkers vormen uiteindelijk de basis voor een goed onderhouden en schone omgeving van onze klanten.

Heeft u vragen?

Heeft u interesse in onze dienstverlening? Wij nodigen u uit om contact op te nemen om de mogelijkheden vrijblijvend te bespreken. Wij zijn u graag van dienst.

Wij nemen binnen 48 uur contact met u op.

  • De door u ingevulde gegevens gebruiken wij alleen om uw e-mail te beantwoorden.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Contact

Voor direct telefonisch contact zijn wij op werkdagen telefonisch bereikbaar van 08:00 tot 17:30 uur. U kunt ook het formulier hiernaast invullen.

M.J. Verkerk Facilitair B.V.
Albert Einsteinweg 23a
2408 AP Alphen aan den Rijn